HAPPY! :)

Känner mig så glad idag :) Har nog dels att göra med att jag ska få provjobba. Sen fick jag lite tidigare reda på att Sebbes mamma är så snäll och passar hundarna nyår- och nyårsafton så Sebbe och jag kan åka till kusinvitamin Mickis och hennes pojkvän Danne och och fira där utan att behöva tänka på vovvsingarna. De är underbara men ibland kan det vara skönt att få vara lite hundfri, speciellt om man ska ut och åka :) Mikaelas syster Madde kommer också med sin kille. Blir nog jättekul! Dagen efter det fyller jag ju år och eftersom jag ändå är i Stockholm kan jag träffa min älskling då med och hitta på något kul med honom :D Som att inte det var nog så fick jag reda på att min moster har 5 teaterbiljetter till Bröderna Lejonhjärtalördag och hon frågade om jag ville ha dem. Slängde iväg ett mess till Sebbes mamma nyss och frågade om hon kunde ta hundarna även på lördagen och fick precis ett ja till svar! WOHO! HAPPY! :D


Malin och jag ute i Skyttorp i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0