Gitarr

För ett tag sedan, eller ja när jag tänker efter så var det nog ca ett år sedan. Shit tiden går sjukt fort! Men i alla fall, för ca ett år sedan satt Malin och spelade på sin lånegitarr. Jag fick testa och det slutade med att vi satt och slogs om vem som skulle spela. Dagen efter köpte jag mig en egen gitarr och de följande dagarna satt vi och spelade och spelade. Eller försökte. Jag hade ju aldrig spelat gitarr förut så jag satt och lärde mig massa ackord. Var riktigt kul och höll på ett tag men sen blev det mindre och mindre. När jag flyttade till Skyttorp slutade jag helt. Igår satt jag och pratade med EcaterinaMSN och hon sa att hon ville köpa en gitarr och lära sig spela. Då kom jag att tänka på min käre gitarr Dougie som ligger inne i garderoben. Blev jättesugen på att komma igång igen så funderar på att plocka fram den idag och se om man kommer ihåg några ackord :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan! Svara gärna på frågan om drömresemål i min blogg! Kram /M

2009-12-08 @ 16:03:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: ekkat

Jag borde få en egen kategori :) på din blogg :D hahahahahaha

2009-12-08 @ 20:15:37
Postat av: Sara

Det är bara de speciella som får en egen kategori

2009-12-08 @ 20:20:40
Postat av: ekkat

haha tack för den då! vem e speciell då?

2009-12-09 @ 00:54:39
Postat av: Sara

Jadu, vad var det som fick dig att börja prata egna kategorier?

2009-12-09 @ 09:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0