Gääsp

Vet inte vad det är men känner mig extremt trött idag. Går inte att skylla på vädret som man kunnat göra de senaste dagarna, s o l ute idag! :) Blev så otroligt fotosugen nu när jag såg solen, måste få arslet ut till mamma i Skyttorp och leta rätt på den där dumma USB-kabeln.

Har ägnat morgonen åt att trampa motionscykel och söka jobb. Visste ni att det just nu finns 362 arbeten i Uppsala som är annonserade på arbetsförmedlingen medan det i Stockholm finns 3981 arbeten. Jag som hade problem med att hitta jobb när jag bodde i Stockholm =/ Bara att fortsätta kämpa och hålla tummarna!

Vill passa på att säga GRATTIS till Ecaterina som fyller 22 år idag! Hoppas du får en underbar dag tjejen! ♥


Jag och Ecat (tankade) påväg ut förra sommaren


Kommentarer
Postat av: ekkat

hahahah jag som precis tänkte klaga INTE ETT ENDA INLÄGG DEDIKERAT TILL MIG TÄNKTE JAG men ack så fel jag hade :D taack så MYCKET!!!! <3

2009-12-03 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0