Emelie

När jag var hos mamma julafton berättade hon att min åttaåriga lillasyster Emelie brukar komma med nya saker i fickorna väldigt ofta och att hon misstänker att hon snor saker i skolan. Berättade det för Malin som då berättade att Emelie en dag hade stoppat 3 lussebullar under mössan när hon gick till skolan för att kunna äta dem under dagen, haha. Hon berättade även att de hittat en Ostschnitzel bakom bokhyllan. WTF?! En ostschnitzel liksom! En annan gång hade Malin och Emelie suttit och tittat på ET och Malin hade bett Emelie hämta en lussebulle. Hon sprang ut i köket men sen in till sovrummet och rotade i något skåp och kom tillbaka med två citrunmuffins och sa "Jag trodde jag hade en lussebulle". Förmodligen hade hon väl haft det i sin gömma tidigare eftersom hon trodde att det skulle finnas där. HAHA, vilka jävla idéer den ungen har. Skrattade som en galning när Malin berättade de här sakerna och jag får upp bilder i huvudet där Emelie fyller mössan med lussebullar och ser jättenöjd ut när hon traskar iväg till skolan.



Här har vi busungen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0