Dumma lagg! :(

Bläää får damp, Farmville laggar som aldrig förr! Jag som precis tog det stora klivet i mitt bondeliv och expanderade gården ännu en gång på kort tid. Ville snygga till den lite men jag blir bara irriterad när det tar typ 5 minuter att flytta på ett träd =/ Har precis planterat kaffebönor, hjälpt alla grannar med att plocka löv, skrämt iväg kråkor, rensat ogräs och allt annat de inte klarar av s j ä l v a . Snart får jag väl torka dem i baken också! :P

Nej nu tänkte jag faktiskt ta och lägga mig, är så himla trött. Imorgon är det fredag, då kommer älsklingen hem ♥

Kommentarer
Postat av: ekkat

hahah ORKA ÖVERDRIVA VA!!! ahhhahaha du låter som stööörsta farmville nörden!!! själv har man börjat tröttna påre xD

2009-12-03 @ 22:27:39
Postat av: Sara

Vilken tur, då lvlar jag förbi dig snart precis som jag sa då

2009-12-04 @ 08:46:22
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0