Snurrig?

Sebbe kom hem med Fuji idag. Han mötte upp mig på torget efter att jag varit på intervjun. Skulle handla men han var snabb och hade redan hunnit med det när jag kom så vi gick hem för att käka middag. Ställde mig och skulle fixa i ordning salladen som han köpt. När jag tog det som skulle vara ett salladshuvud upptäckte jag att det var vitkål. "Eh, är du medveten om att du köpte vitkål och inte sallad?" frågade jag Sebbe. "Va? Nej?". HAHA, HUR lyckas man?! Visst det är väl ungefär samma färg men WTF?! Ett kålhuvud väger ju typ hundra gånger mer än vad ett salladshuvud gör. Ibland, IBLAND (typ jämt) är han bra snurrig den där. Men jag älskar honom lika mycket ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0