Besviken

Inte mycket till ork idag heller men sitter på cykeln nu i alla fall. Var en vecka sedan jag mätte mig för första gången och gjorde det idag igen. Vet ni vad? Har inte minskat en enda millimeter varken runt stussen, midjan eller låren. Känns inte sådär jättekul. Känns helt meningslöst allt det här nu. Visst, det har känts skönt att man kommit igång och börjat röra på sig men mycket har varit för att man hoppats på att få se resultat. Minskar det inget kan man ju lika gärna sitta och smälla i sig massa pizza, godis och läsk. Fan vilken besvikelse. Men tänker inte ge upp ännu, ger det en vecka till och märker jag inte minsta lilla skillnad då tänker jag festa loss på en fet pizza, världens största godispåse, Ben & Jerrys och massa massa cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0