Tisdagar, de absolut bästa TV-kvällarna!

Man kan inte annat än älska tisdagskvällarna framför TV:n. 3½ timme sitter jag fastklistrad i soffan. Uppvärmning med "Halv åtta hos mig" som följs av "Dating in the dark". Nu går "Desperate Housewives" och sen är det "Cougar Town" och "Christine". Såna här TV-kvällar måste man ha något riktigt gott att mumsa på så jag har precis tagit mig lite glass och en sån där himmelsk Äppel- och kanelmuffin med crumble som jag bakade förra veckan. Nej, tillbaka till Wisteria Lane nu!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Men jag är mindre än dig (kortare :P ) haha, och rör knappt på mig. Tror du inte att jag ska försöka ligga lite "lägre i kcal" än dig? :/ Jättesvårt att veta ju!

2010-03-17 @ 06:04:26
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0