Chihuahuan bet mig men det var det värt, nu lever jag i lyx!

Var hos mamma en snabbis idag, behövde hämta lite grejer. När jag kom innanför dörren flög hennes chihuahua Kajsa fram och bet mig i benet sen stack hon. Dumma henne :( Hon kanske trodde jag skulle sno någon av hennes valpar, vem vet. Men men, värt det var det, fick med mig en toarulle så nu lever jag i LYX!



Två av Kajsas valpar. Bilderna är tagna idag och de är 2 veckor gamla.
Tycker den bruna har ett lite lustigt utseende men den blir nog söt, kan
man ju hoppas iallafall. Tycker den liknar en människa i fejjan, haha!


Kommentarer
Postat av: Ibrahimmarlin

Interesting. No more comment :)

2010-12-22 @ 07:16:45
URL: http://ibrahimmarlin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0