Pannbiff med potatisgratäng

Precis ätit middag. Tog ett bra tag att välja vad jag skulle äta, gick runt där i affären en evighet. Först hade jag tänkt göra en macka med mozzarella och tomat men när jag kom till affären var jag inte så sugen på det längre. Hittade en låda med Sushi men det stod inte några näringsvärden på den så det funkade inte. Funderade på en Billy's Pizza eller en Gorby's pirog men sen fick jag syn på en pizza med mozzarella och tomat som jag tänkte ta men ångrade mig när jag fick syn på Janssons frestelse. Tog en sån låda och ställde mig i kön men då ångrade jag mig igen. Så fick jag syn på Weight Watchers mat och det fick bli en sån ikväll, Pannbiff med potatisgratäng. Ingen gourmetmiddag precis men smakade väl helt okej.


Tänk om maten kunde smaka lika bra som den ser ut att göra på bilden..


eller åtminstone se lika bra ut men det gör den väl aldrig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0