-1.8 kg

Idag är det vägningsdagViktklubb och jag har precis fyllt i min nya vikt. Blev medlem i tisdags men eftersom jag upptäckte att vågen var trasig köpte jag en ny i torsdags och räknar därifrån. Sen dess har jag gått ner 1.8 kg! Vägde mig visserligen på kvällen i torsdags och idag har jag vägt mig nu på morgonen, vet inte hur mycket man ska räkna bort men 1 kg måste jag gått ner i alla fall, på 4 dagar. Då har jag ändå ätit en pannacotta i fredags, chips i fredags och lördags och choklad i lördags och igår :P Är medveten om att det inte kommer gå lika snabbt framöver. Är väl mycket från jul och nyår som runnit av nu men resultatet gör att man blir ännu mer motiverad till att kämpa vidare!

Glad? JA!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0