Mission: Jeans, dag 17

Motivationen är fortfarande på topp trots att jag inte märkt minsta lilla skillnad på över 2 veckor! Det kommer förhoppningsvis :) Bara att köra på!

Såhär har dagen sett ut

Motionscykel: 60min
Frukost: Lättfil med fullkornsflingor och en banan, en kopp Kamomillte
Motionscykel: 70min (+lite magisar och armhävningar)      
Lunch: Kallrökt lax blandat med spenat och Lightfärskost på omelett, en skiva Wasa Delikatess med smör
Mellanmål: En skiva rågbröd med KESO, en kopp grönt te
Middag: Couscous med kycklingfilé, avokado, tomat, äpple och minifraiche
Motionscykel: 60min (+lite magisar)               
Kvällssnacks: En kopp grönt te


Kommentarer
Postat av: tips

Finns egentligen inget behov av smör men ibland kan man ju unna sig

2010-01-04 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0