Ännu en gröt som hamnar bland favoriterna!

Ännu en morgon med frukost framför "Alla älskar Raymond". Tror jag börjat spendera varenda måltid framför TV:n. Utom de dagar då Sebbe är hemma, då sitter vi i köket. Men vardagsrummet behöver ju faktiskt utnyttjas, innan jag fick igång TV:n satte jag knappt min fot härinne ;P

Dagens frukost bestod av grahamsgröt som toppades med kanelkeso, äpplen och kanelmandlar med choklad. Gröten åts med lite mjölk och var riktigt god. Äpple med grahamsgröt är en väldigt bra kombination och kanel- och chokladmandlarna gjorde gröten till en ny favorit. Kommer garanterat göras fler gånger och jag kan verkligen rekommendera er att prova den. Godisgröt! :) Gröten innehåller tillsammans med mjölk och topping 260 kcal.

Blev även en bit Havre och en skiva Crisp'n Light. Keso och kiwi på ena mackan och sallad, lätt räkost, tomat och gurka på den andra.





Kommentarer
Postat av: Mine

Mums, set gott ut! Gillar att du skriver så detaljerat vad målen inehåller och hur många kalorier allt går på! Tack för en bra blogg, keep on going!

2010-03-18 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0