Makrillfilé

Då var man hemma igen. Det blev en kort intervju men det kändes bra. Jag var den första så jag hoppas han inte hinner glömma mig när han träffat de andra bara :) Gick till biblioteket och skrev ut några ansökningar och gick förbi Bredbar Kök & Deli där de söker personal och lämnade in en av dem. Ska gå iväg och lägga två på lådan senare idag också tänkte jag.

Till lunch blev det varmrökt makrillfilé med sallad på tomat, gurka, isbergssallad och gul lök. Brukar inte köpa makrillfilé men Sebbe köpte hem det när han var här i helgen och det var så sjukt gott så det var tur att det blev över. Mumsigt! :)





Kommentarer
Postat av: Julia

ohja, det är riktigt gott med makrillfilé :)

2010-03-30 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0