Julie & Julia

Har precis tittat klart på filmen och till skillnad från igår blev jag idag positivt överraskad. Hade inte hört talas om "Julie & Julia" tidiagre och hade bara snabbt ögnat igenom vad den handlade om utan att riktigt koppla vad jag egentligen läst. När jag insåg att den handlade om mat var jag fast direkt! ;) Riktigt härlig mysfilm! Kan varmt rekommendera er som inte sett den att göra det.

Boeuf bourgignon
som lagas i filmen är otroligt gott. Brukade göra det ofta förut men det var väldigt längesen nu. Måste handla hem ingredienser och laga det när jag får pengar nästa gång! Har inte varit speciellt intresserad av just det franska köket tidigare men nu har jag blivit riktigt nyfiken på det och tänkte imorgon kika lite närmare på vad som lagas där :)


Kommentarer
Postat av: Theolena

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-08 @ 17:33:04
URL: http://theolena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0