JÄVLA SKIT!!

FAN! Gissa om jag är förbannad, förbannad eller förbannad!! Hundjäveln har tuggat sönder USB-kabeln till min kamera. Den man fick till kameran har jag en gång i tiden tappat bort och jag minns att det var svårt att få tag i en ny. Fick googla en hel del innan jag hittade den och nu minns jag inte VAR jag hittade den. Jag har för mig att det var på DustinHome jag hittade den men är inte säker. Minns inte vad det är för kabel som passar heller men OM det är den jag tror så finns den inte i lager. Självklart är det stängt så jag måste vänta till måndag innan jag kan ringa dem och fråga hjälp. SKIT!

Kommentarer
Postat av: Camilla

oh no, låter inte bra..hoppas du hittar en ny relativt snabbt o enkelt!

2010-03-20 @ 14:24:43
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0