Jag och solen

Jag älskar solen men jag tror solen har något emot mig. Vad vet jag inte. Något jag gjort? Ingen aning. I somras jobbade jag som en galning och hade inte många lediga dagar men de få dagarna jag var ledig eller jobbade kortare pass var vädret värdelöst. När det sen var dags för mig att jobba igen var det stekhett. Jag jobbade som servitrisGammel Tammen och vissa dagar var det skitmycket folk och varje dag var vi alldeles för som jobbade så man sprang runt och svettades som en gris. Mina kompisar kunde med hjälp av vädret förutse när jag skulle vara ledig. Ibland bad de mig åka och jobba så de kunde få se solen :( Hur som helst så kom jag att tänka på detta nu eftersom det igår var strålande sol och det även idag är minst lika soligt ute. Kan jag vara ute och njuta efter den fruktansvärt efterlängtade solen? Nej! Typiskt. Eller kan, kan jag väl men vet inte om jag vågar. Vill bli frisk så fort som möjligt och jag tror jag gör bäst i att stanna inne så mycket som möjligt. Blir bara korta kiss- och bajsrundor med Fuji sen går jag in på en gång. Förjävligt, det är vad det är.




Kommentarer
Postat av: jenipeni

jävla snö..

2010-02-15 @ 12:20:39
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0