Kvällsfika

När jag gick min prommis i förmiddags blev jag sjukt sugen på en kopp varm choklad och en skiva Skogaholms limpa med ost. Sen har jag gått runt och tänkt på det hela dagen. Det slutade med att jag traskade iväg till ICA och handlade. Blev lite jobbigt när man stod och skulle välja ost, har fan inte köpt det på typ 9 månader så visste inte vilken jag skulle ta, haha. Sen kom jag på att jag inte har någon osthyvel så det fick bli skivad ost och det fanns bara två att välja på så då blev det helt plötsligt lite enklare. Gick vidare till brödet och stoppade ner Skogaholmslimpan i korgen men så fick jag syn på Sarek, alltså tunnbrödet, inte musikgruppen. Stod och kände hur galet gott det skulle vara att doppa det i chokladen istället. Ja, jag fick nästan orgasm bara vid tanken på det. Så limpan fick lägga sig bland sina vänner på hyllan igen.

Nej nu ska jag sluta lata mig framför datorn. I alla fall i några minuter, tänkte diska och sen fixa den där chokladen och mackan med ost :D


Kommentarer
Postat av: karro

Jättesöta färger på bloggen! Gillar starkt :)



Kolla gärna in min blogg och kanske skriv en kommentar :D?

2009-11-25 @ 22:10:34
URL: http://kindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0