Hmm, äta idag då..?

Då har man varit ute och gått med vovvarna en timme ca. Har känt mig så hängig och deppig de senaste dagarna så har slarvat med promenaderna. Kändes riktigt bra att komma ut lite! Lite knepigt när man har båda hundarna bara, ena vill åt ena hållet och den andra åt det andra. Eller så vägrar en av dem att gå medan den andra har jättebråttom. J i p p i e :)

Efter promenaden kom jag på att jag inte ätit någonting på hela dagen så tog Fuji med mig och traskade bort till affären för att handla mat. Träffade Carro och Cina (de jobbar båda två på Gammel Tammen där jag tidigare jobbade) som fick vänta utanför med lillbebisen. Känns som det är dags att börja ensamhetsträna henne nu. Ska nog börja lite smått med det i veckan. Snurrade runt inne på ICA men hade ingen som helst aning om vad jag ville äta. Varma mackor med ost och tomat? Wrap med någon god fyllning? Gravad lax? Laxen kändes lockande men visste inte vad jag ville äta till så skippade den. Fick syn på Risgrynsgröt och kände hur otroligt sugen jag blev på det så gröt blev det. Och lite naturgodis. Och självklart Coca Cola

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag äta. Får se om man har lust och ork att snygga till bloggen lite efter det :)


Wilda och Fuji ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

åh jösses vilka sötisar :-) !!

2010-03-19 @ 17:52:27
URL: http://misslindalee.blogspot.com
Postat av: jessica

gud vilka sötisar du har..... :)!!!!!

2010-06-23 @ 22:41:32
URL: http://jessicawennmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0