TA DIG UR SKITEN!!

Smärtar att se hur du faller djupare och djupare,
hur du bara släppt allt och slutat bry dig.

Blir så ledsen när jag tänker på vad som händer dig,
önskar det fanns något jag kunde göra.

VAD hände med den viljan och styrkan du en gång hade?
VAD fan håller du på med?

Hoppas du inser ditt eget värde och vilket liv du 
förtjänar att leva vilket INTE är det du lever nu.

Hoppas du skärper dig och tar tag i skiten!
Ta dig ur för helvete!

Du ska veta att jag FINNS här för DIG när du kommit på bättre tankar
och det SKA du fan göra! Bara ett samtal bort, dag som natt.

Gör mig både ledsen och förbannad att det blivit som det blivit,
jag ÄLSKAR dig och kommer aldrig sluta bry mig om dig!

Vill inget hellre än att se dig LYCKLIG,
jag tänker på och ber för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0