Glömmer dig aldrig

Hur FAN gör man? HUR kommer man över den som betyder mest av allt i hela världen? Den man älskar över allt annat. Den man vill bygga upp sin framtid med, dela sitt liv med. Hur kommer man över den man vill ska vara den man gifter sig med, den man vill ska vara pappan till ens barn? Hur kommer man över tanken på att aldrig få hålla den personen i sin famn igen? HUR gör man när den personen finns i ens tankar och drömmar hela tiden?

Jag hade gjort allt för dig! Väntat på dig, gett dig tid tills du var redo men du vill inte ha mig längre. Du är med henne nu, du valde henne. Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden och göra allt ogjort, önskar att jag aldrig lämnat dig. Hatar mig själv för det. Gör så fruktansvärt ont att veta att det är någon annan som kommer få dela det jag vill dela med dig. Att det är någon annan du kommer älska. Önskar jag kunde göra något men ditt hjärta finns hos någon annan.

Glömmer dig aldrig och jag kommer alltid älska dig Sebastian.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ledsen för din hjärtesorg :( Men tro mig, tid läker det mesta. Det tog mig 4 år att komma över killen jag såg som mitt livs kärlek. Idag saknar jag honom inte för fem öre :)

2010-09-11 @ 19:13:44
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0