Blir galen

Kan verkligen inte sluta tänka på dig! Skulle göra vad som helst för att få hålla om dig just nu, för att du skulle bli min. Du skulle vara min föralltid sa du, du ville gifta dig med mig en gång i tiden, du ville bli pappan till mina barn. Vad hände? Varför blev allt så fel? Varför var jag en idiot som gjorde slut? Varför var jag en idiot som inte tog dig tillbaka när jag fortfarande hade chansen? Varför vill du inte försöka med mig igen? Göra om, göra det bättre, jag skulle göra ALLT för oss. Varför väljer du att bygga upp något nytt med någon annan? VARFÖR kan jag inte släppa? Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Goranhermine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-05 @ 08:18:27
URL: http://goranhermine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0