Jag har varit way to bisseeey för er, närå.

Var ett tag sedan nu. Har inte varit hemma så mycket och när jag väl varit det har jag inte haft tid att blogga. Gud, vad viktig jag känner mig när jag skriver så. Riktig biissseeey womään you know! Närå. Vet ni, när jag var liten, eller yngre, kunde jag inte säga pommes frites så när jag skulle beställa det på McDonald's fick jag säga "såna där avlånga potatisar". Typ något sånt. Ajja, helt off topic bara. Är hos mamsen nu. De ska ut till min lägenhet senare så var tvungen att lämna nycklarna eftersom jag ska hjälpa Sebs mor städa ur en lägenhet.


pEaCe OuT.
Åh, nu var jag sådär HäFTiG med bokstäverna igen.


Jag och Cina på emofest förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0