Beslutsångest

Har FET jävla beslutsångest. Fest hos Marika ikväll. Suttit hemma både fredag och lördag så är bra sugen men har ingen dricka. Åka och snylta kanske? Haha. Nä, men vet fan inte om jag pallar ta mig till Gottsunda. Sen ha med Nikita dit blir nog ganska drygt. Kanske man ska köpa lite godis och bara sitta hemma och glo på film. "50 first dates" visas på TV, sett den ett antal gånger men skulle lätt kunna se den igen. Skratta lite. Och kanske gråta en skvätt. Jävla tönt. VETEFAN!! Hade tänkt börja trampa motionscykel imorgon. IGEN. Kommit igång, slutat, kommit igång, slutat. Dags att börja nu igen. Fick höra att jag var fet häromdagen. Kul?. . Åker jag och festar lär jag inte orka trampa. HJÄLP!! Fan ska jag göra? Ööh..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0