Lite seg efter gårdagens vinkväll

Blev en helt oplanerad vinkväll igår. Hade tvättat av sminket, duschat, tvättat håret och dragit på mig pyjamasen. Sebbe satt helt inne i datorn och det var inte ett skit TV:n. Hade så jävla tråkigt att jag höll på . Messade Cina och hon satt och vinade med Ebba och Veronika. Bytte om och sminkade mig fort som fan och tog cykeln bort till Cina. Blev några glas och massa skitsnack. Riktigt trevligt, tack tjejer! :)

Nu sitter jag och glor på TV. Känner mig lite seg så sitter nog kvar här ett tag innan jag tar tag i disken. Har precis käkat frukost. Blev fruktsallad med lättyoghurt och ett kokt ägg med kaviar idag.





Kommentarer
Postat av: Veronika

Det va supermys :) <3

2010-05-14 @ 11:31:43
URL: http://discoufot.devote.se
Postat av: Anna

Är du tillsammans med denna Sebbe igen?

2010-05-14 @ 13:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0