Smarta Malin

Ibland är det bra med en lillasyster. I alla fall när hon har lite hjärna för en gångs skull ;P Som jag berättade bet Fuji sönder min USB-kabel/laddare till kameran och jag har varit smått panikslagen för vill inte vara utan den. Använder den ju dagligen. Så frågade jag Malin om hon hade en kamera att låna ut men den funkar inte. Då frågade hon om man inte kunde sätta in minneskortet direkt i datorn. Visst kunde man det! Den tanken hade inte slagit mig så nu är jag glad igen :) Tur att batteriet är fullladdat så det håller ett tag. Har jag tur hinner jag få tag i en ny USB/laddare innan det tar slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Tack då, jag använder ju i alla fall min hjärna mer än vad din har kapacitet till.

2010-03-20 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0