Nu har jag gjort det jag aldrig skulle göra!

Yes, som rubriken lyder, nu har jag gjort det jag aldrig skulle göra. Nämligen att söka jobb på McDonald's! Har sagt att McDonald's, MAX, Burger King etc ska jag aldrig jobba på. Tycker inte att det är något fel med det men har känt att det inte är något för mig. Så fick jag se på ams.se att McDonald's söker medarbetare och tänkte prova i alla fall. Man vet ju aldrig, kanske tycker det är jättekul. Hur som helst har jag skickat in en ansökan nu. Skickade även in en till en lunchrestaurang som söker två servitriser. Är verkligen på tiden att komma igång nu känns det som, blir bara svårare och svårare att komma ut i arbetslivet ju längre tiden går och har ingen lust att glida runt på ett bananskal och leva på soc längre. Håll tummarna för mig nu!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag håller tummarna. Det kommer säkert gå bra =)

2010-03-17 @ 17:26:27
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Lena

Håller tummarna! :) hoppas det går bra!

2010-03-17 @ 18:18:27
URL: http://aturdido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0