Mer risgrynsgröt!

WOHO, sol igen! Så himla skönt, får se hur länge den stannar denna gång. Skulle inte förvåna mig om det är snöstorm när man vaknar imorgon =/

Även dagens frukost bestod av hemmagjord risgrynsgröt. Idag åts den med mjölk, kanel och en röra på keso, lite vaniljsocker och apelsin. Till det blev det en skiva Crisp'n Light med lätt räkost, ett kokt ägg med kaviar och en kopp grönt te. En riktigt god frukost med ett innehåll446 kcal.

Nu ska jag gå ut och lite med Fuji sen måste jag göra mig i ordning och åka in till Uppsala. Två arbetsintervjuer väntar, wish me luck! :)





Kommentarer
Postat av: veronica

Lycka till!

2010-03-22 @ 14:14:23
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0