Måndagens viktresultat

Har ju helt glömt bort att rapportera måndagens resultat! Hade ett minus på hela 1.4 kg! Kändes riktigt bra speciellt då jag i lördags hade en dag fri från kcalräknandet! Åt en hel del, alldeles för mycket faktiskt. Slutade med att jag mådde så illa att jag spydde, haha! Men jag tror att det var för att det var min första dag utan kcaltänket. Ska fortsätta med det varje lördag, inget kcalräknande. Dock ska jag inte låta det gå så långt som det gjorde i lördags. Behöver ju inte äta allt jag ser men kan vara skönt att slappna av och slippa tänka på det åtminstone en dag i veckan. Får se hur det går :)

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Härligt, grattis !! =0).

2010-03-31 @ 18:41:47
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0