Gratisbio

Ni glömmer väl inte att registrera er på gratisbio.se? Medlemsskapet är helt kostnadsfritt och du reggar dig på bara någon minut. Så fort du är klar med registreringen är det bara att börja samla poäng genom att delta i undersökningar eller tävlingar, besöka hemsidor, värva vänner etc. Poängen kan du sedan byta mot presentkort på ett stort urval av olika butiker. Skor, kläder, mat, accesoarer. Finns massor att välja mellan. Du kan dessutom välja att byta poängen mot biobiljetter eller tidningsprenumerationer.

Jag har varit medlem ett tag men har inte tänkt på det. Blev påmind om det igår då jag fick ett mail därifrån. Loggade in och deltog i lite undersökningar och besökte hemsidor och vips så var jag uppe i tillräcklig många poäng för att kunna beställa hem mitt första presentkort ;)

Bli medlem redan idag, registrera dig gratis här eller genom att klicka på bannern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0