Fruktsallad med citronkesella och pepparkakskeso

Har varit ute med lillskiten och kört lite koppelträning. Har slarvat med det så det är verkligen på tiden nu då hon drar så jävligt. Soligt men småkyligt ute idag. Solen gömde sig när jag var på långis med Wilda tidigare idag så höll på frysa händerna av mig eftersom jag alltid lyckas glömma vantarna när jag behöver dem och ta med dem när de inte behövs =/

Nu ligger båda monstrena och sover och jag ska sätta mig med en kopp te och en fruktsallad med citronkesella och pepparkakskeso framför "Sex and the City".




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh så gott :)

2010-03-16 @ 15:15:05
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Julia

vad blandar du kesellan och keson med? :)

2010-03-16 @ 15:33:50
Postat av: Anonym

Låter läskigt:P

addar dig på msn om det är okej?=)

2010-03-16 @ 17:02:10
Postat av: Anonym

SV: Julia: Jag brukar smaksätta keso och kesella på olika sätt. Här har jag använt mig av pressad citron och hermesetas i kesellan och färdigblandad pepparkakskrydda i keson :)



Anonym: Går bra. [email protected] är min MSN, ses där :)

2010-03-16 @ 18:44:19
Postat av: Anonym

åh vad gott det såg ut :-) så sugen jag blev på frukt nu!!

2010-03-16 @ 20:15:24
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0