Arbetsintervjuerna

Som jag misstänkte, när jag vaknade imorse var snön tillbaka! Sjukt, vräker ner därute. Får passa på att söka lite jobb nu när det inte är något kul att gå ut.

Skulle som jag berättat på två arbetsintervjuer igår. Gick på intervjunNew India. Gick bra, pratade och de verkade vilja att jag skulle jobba där. De ska renovera restaurangen inom kort och kommer efter det behöva en servitris till en tjänst på 80% och fram till dess får jag förmodligen jobba lite extra. Problemet är bara det att jag sökte mig dit eftersom det är ett lite mindre ställe som inte verkar ha så komplicerad servering. Tänkte främst lunchbuffé. Det de vill uppnå med renoveringen är att ge restaurangen ett "lyft", det ska vara proffsigare servering och högre standard. Det är just den typen av servering jag vill undvika. Får se hur jag gör.

Till McDonald's-intervjun var det väldigt många som var kallade. De ville försöka träffa alla som hade sökt och det var massor av folk där. Tittade igenom pappret på vad som skulle göras under dagen och såg att man skulle göra ett rollspel. Bara ordet gjorde mig illamående så jag gick därifrån.

Nej som sagt, fortsätta söka.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Uh..rollspel suger, förstår att du inte kände dig lockad :/

2010-03-23 @ 12:04:29
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Ida

Vist är man less på all snö nu..Jag längtar efter sommaren med värme! Vill inte se mer snö nu.. =(

2010-03-23 @ 16:32:12
URL: http://anyway.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0