Ännu mera sol! :D

Ännu en dag med strålande sol! Underbart :) Har precis ätit min frukost som idag bestod av lättfil med fullkornsflingor, hallon och blåbär. Till det en skiva Crisp'n Light med ägg och kaviar och en skiva Extrem med isbergssallad, vitlökssalami, tomat och gurka. Som vanligt blev det även en kopp grönt te, idag med smak av citrus. Det blev en kcalrik frukost idag med ett innehåll456 kcal. Nu ska jag fortsätta titta lite på "Rachael Ray" innan jag hoppar in i duschen för att sedan bege mig ut i vårsolen en timme med Wilda.



Brukar äta ICA's fullkornsflingor tillsammans med bär eller frukt. Dessa
flingor är jättegoda och och 1dl innehåller 90 kcal. Rekommenderas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0