Yes! Svenska, datum och tid inställt!

Nu har Carro lämnat mig så nu sitter jag ensam med Fuji. Känns tomt. Jobbigt :( Men, men. Fick hjälp att byta språk på luren så nu kan jag skriva å ä ö när jag messar, helt fantastiskt! Klocka och datum inställt också, tack Carro! Letade som fan efter de där jävla inställningarna på menyn. Tittade igenom varje jävla ikon flera gånger men kunde verkligen inte få fram rätt. Visade sig att det fanns en sida nr 2 i menyn och dääär hittade man inställningsikonen, hähä! Känner mig jätteseg, ska nog rasta Fuji, hoppa in i duschen, ta på mig myskläderna och sätta igång en film. Godis, cola och tycka synd om mig själv på det! Fan vad tragisk man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0