Bosse

Har en granne som heter Bosse och han är nog min bästaste, bästaste vän. Haha närå eller jo typ. Gick förbi där en gång och då bjöd han in mig på balkongen och så drack vi massa Bailey's. "Inga baktankar" förtydligade han ett antal gånger. Vet inte hur gammal han kan vara men gammal är han i alla fall. Satt och snackade om allt och ingenting och sen kom han förbi hos mig med köttrester till hundarna och så gav han mig ett helt ciggpaket. Igår kom Cina hit på en cigg så då gick vi och knackade på hos honom och han bjöd in oss på några glas vin och så fick vi en varsin påse kantareller som han plockat. Schöning, hihi. Kul att man fått den kontakten med honom, känns som han är en sån person man kan vända sig till om man behöver prata ut. Någon som lyssnar utan att döma.

Hur som helst har det varit städ här idag, inte kunnat dammsuga för att det varit stopp i dammsugaren men Sebbe sa åt mig att spola vatten i slangen och vet ni vad? Ploppade ut massa skit, hundbajspåse med massa hår och damm så inte konstigt att den inte funkade innan. Visste inte att man kunde göra så. Ibland är han bra att ha den där, haha :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att ha en sådan granne! :) Har typ tvärtom här hemma... Tänkte bara säga att du hade en fin header och du själv är super söt! Är ute och kollar lite på nätet och läser olika bloggar och då råkade jag få fram din :)

Ha de bra!

2010-07-24 @ 16:50:27
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0