Min födelsedag

Yää, har hunnit fylla 23! Fyller på nyårsdagen och behöver kanske inte förklara varför jag låg i sängen i stort sett hela dagen ;P Sebbe gav mig Ben & Jerry's, så sööt. Har typ aldrig ätit sån förut. Jag och Malin har pratat läääänge om att vi ska köpa varsin burk och sitta och glo på film men det har inte blivit av. Hon köpte en till sig en gång men jag fick bara smaka en sked och den är så jävla dyr så har inte köpt någon till mig själv men nu fick jag en och jag blev typ överlycklig, hihi. Glodde på TV och Sebbe åkte iväg en stund och när han kom tillbaka hade han köpt två bakelser och sjöng "Ja må hon leva". Jag är helt K Ä R och det är underbart ♥

Grodan jag tyckte så synd om när han blev mindre och mindre :(

 


Kommentarer
Postat av: madde

gullliiigt! :D haha rätt lyckad bakis födelsedag alltså! :) pussss

2010-01-04 @ 07:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0