Nu spökar det i Fujis lilla mage

Åh, bara för att jag skrev igår att jag haft en bra dag när det gäller Fujis kissande och bajsande var hon tvungen att bli lös i magen idag. Hon väckte mig strax innan 7 och då hade hon redan hunnit lämna 2 högar på golvet. Tog ut henne och hon sket ännu en gång. Några timmar senare gick jag med henne ute en stund och då kom det igen. Då tänkte jag att jag kunde vara lugn i åtminstone en timme så började diska, plocka och lite sånt här hemma. På ca 20 min, MAX 30 hade hon hunnit skita inomhus =/ Tog en prommis med henne och Wilda och på ca en kvart bajsade hon två gånger. Så har det hållt på hela dagen och efter ca 10 bajshögar tappade jag räkningen. Är förhoppningsvis bättre till imorgon. Får ställa klockan och ta ut henne i natt och tidigt imorgon bitti. Jippie :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag sa bara vad jag tycker! :D jodå med mig är de finfint! ;D tycker verkligen om din blogg så tror tänker börja följa upp den via bloglovin! :D du får gärna göra detsamma om du vill.

2010-01-20 @ 23:06:31
URL: http://jonnavkn.blogg.se/
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad jobbigt med vovven, är hon valp?

2010-01-20 @ 23:23:50
URL: http://anile.se
Postat av: Carolina

Sv: Bra, då ser vi lika på det :) Vore lite hemskt om någon skrev en hatkommentar och tyckte jag var dum i huvudet som tog pengarna, haha.

2010-01-21 @ 01:07:19
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Postat av: g.takeda

bara "svälta" henne en dag ge salt/dextrosol i vatten (mkt vätska!) sen efter en dag ge henne a-fil och ev ris. kram

2010-01-21 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0