Kyckling och sallad i pitabröd blir Kycklingsallad

Idag har jag bakat eget pitabröd som jag tänkte fylla med kyckling, sallad, tomat, lök, smörgåsgurka, matyoghurt och ajvar relish. Sebbe fick dock för sig att köpa Ben & Jerry's så jag fick göra en liten, liten ändring i matplaneringen. Har sparat kalorier under dagen för att kunna äta godis och tänkte först att om jag äter mindre godis än planerat så kan jag även äta lite glass. Men så kom jag fram till att det bara blir jättelite godis och jättelite glass för att jag ska hålla mig på rätt kcalnivå. Bestämde mig till slut för att skippa brödet och åt en kycklingsallad istället. Detta betyder att jag har massaaaa kalorier kvar som jag tänker spendera på alldeles för mycket onyttigt och det med GOTT samvete, så det så ;)


Hade sett fram emot brödet hela dagen men ibland är man ju tvungen
att prioritera och göra uppoffringar. Tur att salladen var supergod ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0