Kall och varm smörgås

Har precis kommit upp från ett skumbad där jag avnjöt dagens lunch bestående av två mackor :) Den ena med sallad, pepparsalami och camembert och den andra i ugn med tomat, mozzarella och färsk basilika. Nu ska jag ge Fuji mat och sen tänkte jag gå ut och gå med de små skitarna en stund.


Denna lunch var supergod. Smält mozzarella över tomat är underbart.
Kaloriinnehållet hamnade på 447 så det var kanske inte världens smalaste
lunchalternativ men det är tillåtet ibland, inte sant? ;)


Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag äter regelbundet,frukost vid nio, lunch ett, middag fem, kvällsmat nio. Jag personligen måste ha lite struktur, annars går jag och småäter, och det straffar ju bara sig själv, haha.



Men vanligtvis kör jag på lunch som är måltidsersättning, ibland middagen med, och i 50% av fallen så tar jag en shake till kvällsmat.

2010-01-26 @ 14:38:10
URL: http://vickyjohansson.blogg.se/
Postat av: Artemis

Åh vad gott med en massa ost! Självklar tillåtet tycker jag :-)

2010-01-27 @ 18:49:02
URL: http://artemisliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0