Hallongröt med banan och sötmandel

Idag provade jag att göra hallongröt på mannagryn istället för majsgryn (polenta) och det blev riktigt gott. Till den hade jag mjölk, banan och kokos. Jag tycker hallonen passade bättre i mannagrynsgröten men det var godare att toppa med kokos än med mandel. Nästa gång får det alltså bli hallongröt på mannagryn toppad med banan och kokos. Det måste ju bli den helt perfekta gröten ;) Till gröten åt jag en skiva Wasa med sallad, pepparsalami, tomat och smörgåsgurka. Superfrukost som början på en superdag :)


Hela frukosten fick ett innehåll på 321 kcal.


Kommentarer
Postat av: veronika

sv: allt bra med dig idag? :)

2010-01-23 @ 13:09:17
URL: http://missveronika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0