Bredbandsbolaget suger

Om ni bara visste hur jävla förbannad jag är just nu! Har fortfarande inte fått mina pengar från Bredbandsbolaget, de har skött allt så fruktansvärt dåligt. Det hela började med att jag fick problem med mitt bredband för några månader sen och de skickade ut ett nytt som jag fick vänta på i över en vecka. Hade bett de skicka det till min nya adress eftersom jag precis hade flyttat då men nej, det kom till den gamla adressen i alla fall och jag fick sitta och åka till Storvreta för att hämta det. När jag väl hade det hemma funkade inte det heller så jag ringde tillbaka till dem. Då sa de att det var konstigt att två bredband inte funkade och att jag skulle testa det på en annan dator. Så jag fick slösa tid och energi på att få tag i någon där jag kunde låna dator och testa det på. Funkade inte och de skickade ett till. Då funkade det äntligen och jag pratade till mig en gratis månad för att det hade tagit så lång tid och för att jag tyckte de misskött alltihopa. Så i slutet av december skulle jag inte behöva betala någonting men istället fick jag betala både månadsavgiften och de två bredbanden som inte funkade pga att de hunnit dra pengarna innan de fått tillbaka dem. Varför fick de tillbaka dem så sent? Jo, för att jag inte fått någon retursedel tidigare och de sa att det inte var någon brådska. Pratade med dem förra veckan och skulle haft pengarna den torsdagen om det inte hade varit röd dag på onsdagen. De LOVADE att pengarna skulle vara inne IDAG men har som sagt fortfarade inte fått dem och eftersom det är pengar jag räknat med denna månad så sitter jag här helt pank, fortfarande.

Nu beror det säkert alldeles på vad problemet gäller och vem man är i kontakt med osv men efter bemötandet jag fått från dem så är jag otroligt missnöjd som kund och tycker att de sugerpunkt slut :)

Kommentarer
Postat av: kvasimodo

Du har bara dig själv att skylla om du är pank! Klipp dig och skaffa dig ett jobb!

2010-01-14 @ 13:43:57
URL: http://bredbandsbolaget.se
Postat av: Leia ♥

Fungerade bra när vi hade bbb: :P

2010-01-14 @ 14:04:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul att du vågar stå för vem du är "kvasimodo" :) Nu är det så att jag inte hade varit pank om jag hade haft de pengarna eftersom det är pengar som INTE skulle dragits från mig. Det jag ville få fram med detta inlägg var hur missnöjd jag är med hur de skött sig och behandlat mig som kund. Oavsett om jag är pank eller inte så har de enligt mig misskött sitt jobb och borde gå en kurs i service.

2010-01-14 @ 14:09:27
URL: http://milktonium.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh gud, var med om exakt samma sak då jag flyttade i höstas. BBB är usla enligt mig, och vid nästa flytt blir det helt klart byte.

2010-01-18 @ 02:30:17
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0