+1kg!!

Kunde inte låta bli vågen idag heller och under natten har jag gått upp ytterligare 1kg!! Hää, nej det har jag inte :) Nu är jag tillbaka på samma vikt som i tisdags och kan känna mig lite lugnare. Fick många fina peppord från forumet på Viktklubb och de försökte övertyga mig om att allt var som det skulle och att jag ska fortsätta som jag gjort hittills. Att man går upp några hekton över en natt är vanligt och allt är i sin ordning. De rekommenderade också att jag ska försöka hålla mig till vägning en gång i veckan. Är svårt men ska försöka hålla mig till måndag nu.

Kommentarer
Postat av: Artemis

Jag brukar också väga mig en gång i veckan, då har man bättre koll känns det som :)

Men jag tjuvväger mig under veckan också bara jag räknar inte mer resultatet så mycket...

2010-01-21 @ 14:49:29
URL: http://artemisliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0