Woho!

Trots halsflussen och det stillasittande den innebär har jag lyckats göra en minskning på 1.3 kg sen förra vägningen :) Nu är jag mer än halvvägs och det känns underbart! :D Hoppas verkligen att det fortsätter såhär nu. Dock är det denna vikt jag brukat ligga på tidigare, några hekton lättare kanske och någon gång kanske jag var nere på 57 så blir kanske lite kämpigare nu. Men jag håller tummarna för att det fortsätter som det gjort de senaste veckorna. Nu ska jag ta mig lite frukost, en skiva skogaholm med sallad, ost, pepparsalami, tomat och gurka. Till det tänkte jag göra en hallon- och blåbärssmoothie.

Kommentarer
Postat av: jenipeni

hoppas du blir frisk snart!

2010-02-15 @ 10:12:38
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0