Vägning och mätning

Måndag idag vilket betyder vägning men även mätning denna gång. Har varit lite missnöjd med mina två senaste resultat och förra veckan skrev jag att jag ville gå ner minst ett halvt kilo till denna gång. Vet ni vad? :) Har gjort en minskning 1kg! Det känns jättebra. Har vägt mig varje dag som vanligt så jag har ju vetat på ett ungefär vad det skulle ligga på idag. Har varit orolig att det inte ska fungera, att jag ska göra något fel och därför har jag vägt mig så ofta som jag gjort för att kunna rätta till eventuellt fel innan jag gått upp massor. Nu vet jag att det funkar och ska försöka hålla mig borta från vågen fram till torsdag. Går det såhär bra är det roligare att se en lite storre förändring på en gång än små förändringar varje dag. Angående måttet så mäter man midjan var fjärde vecka och jag har sen senaste gången minskat med 5 cm :) Håll tummarna för mig nu, hoppas på ett lika fint resultat nästa vecka!

Hoppas ni har en underbar start på den nya veckan med en riktigt god frukost!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej, gud va duktig du är!! bara att kämpa på! dina grötrecept ser tokgoda ut!

2010-02-01 @ 18:00:39
URL: http://ellaskostochfriskvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0