Tomt igen

Då blev det tomt igen. Alltid lika kul att ha Sebbe hemma och det är alltid lika jobbigt när han åkt. Har haft en riktigt mysig helg. Inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt. Gått ut med hundarna, tittat på film. I fredags såg vi "Sherlock Holmes" och den var bra. Igår blev det Melodifestivalen och sen tittade vi på en film som hette "Till vildingarnas land" och efter det "Borta bäst, hemma värst (four christmases)". "Till vildingarnas land" var typ ehm..skum? Tycker dock att killen som hade huvudrollen var riktigt duktig. "Borta bäst, hemma värst" var rolig, mysfilm :) Just nu trampar jag på cykeln och efter det ska jag plocka undan lite här hemma och sen ska jag nog bara ta det lugnt. Får hoppas på att det är något bra TV ikväll nu när jag äntligen har den igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0