Hallongröt med chokladkesella och sötmandel

Hade räknat med pengar från soc i fredags men de kom inte och de skulle komma senast idag men får dem inte förrän imorgon så får klara mig på det jag har hemma ännu en dag. Tur att man gillar gröt :) Gjorde hallongröten jag tycker om så mycket och till det hade jag chokladkesella och sötmandel. Var tvungen att prova smaksätta Kesellan på samma sätt som jag gjorde med Keson imorse. Det blev gott men Keson passade bättre ihop med denna smaksättning. Denna chokladkesella blev dock bättre än den jag gjort tidigare. Själva gröten var underbar som vanligt men skulle haft kokos istället för sötmandel tror jag. Det får bli imorgon :)




Kommentarer
Postat av: Chrisse

Vad påhittig du är med gröten!

Måste ta och prova några av dina recept :)



Peppkramar

Chrisse

2010-02-01 @ 18:58:14
URL: http://mot57kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0