Smutsig och förkyld

Inte surfat något under helgen men jag lever. Bara så ni vet. Om någon är intresserad. Sitter hos mamma nu igen. Tvungen att hämta några papper och så tänkte jag ta en dusch eftersom vi inte haft något varmvatten hemma på två jävla veckor. Varit tvungen att koka vatten i köket och duscha ur en hink. "Så skönt att äntligen kunna ta en RIKTIG dusch" täntke jag när jag åkte hit. Men tjena. "Men oj, vi har inte heller något varmvatten idag" sa mamma när jag berättade om min underbara plan. Suck. Jajja, får väl klara mig ett tag till, illa. Känns inte som man blir riktigt ren efter hinkduschen. Dessutom är jag tokförskyld. Tjock näsa och ont i halsen. Jättesynd om mig just nu med andra ord. Stackars, stackars mig. Närå. Eller lite! Visst..? Snälla, tyck synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är kanon med mig!=) Händer ikväll då? =)

då får du krya på dig!

2010-12-19 @ 18:53:47
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0