Läkarbesök, hundbus och städ. Vildsvin på det!

Varit på läkarbesök i Österbybruk idag. Tack snälla Moa för att du passade Nikita under tiden! Efter det drog jag hem till lägenheten, Malin har lyckats paja sin plattång så var tvungen att hämta min. Gick över till Karina en sväng så Nikita kunde busa lite med hennes vovsing Milla. Blev en hel del lek med Mala också. Hon är så fiiin! Myspyshund :)

Såg förjävligt ut hemma, kylskåpet var riktigt snuskigt och diskhon full så hjälpte Sebbe att städa lite innan jag åkte tillbaka till Stavby igen.

När jag klev av bussen hade det hunnit bli mörkt ute och på vägen hem finns det inga lyktor så det var helt kolsvart. Läskigt att gå där ensam =/ Finns en hage på vardera sida om vägen och när jag traskade på som vanligt såg jag något stort och svart som rörde sig i ena hagen. Blev livrädd, kändes som jag skulle skita på mig. "Vad fan är det där?" Såg sen att det var ett jävla vildsvin, scääriii! Som tur var grymtade han bara och sprang sen sin väg.

När jag kom hem blev det film med Malin. "Sommaren med Göran". Såg den för ett tag sedan men vi tyckte det var dags igen, den är loliiiiiiig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0