Underbara lördagsmorgon!

Känner mig av någon anledning superglad idag. Kan det ha med solen att göra? Härligt att vakna till strålande sol och denna lördagsmorgon har varit en undebar start på en förhoppningsvis lika underbar dag. 

Bara för att jag idag kunde ta sovmorgon vaknade jag redan vid 5. Typiskt. Fick kämpa för att somna om. Lyckades till slut men vaknade igen efter ca en timme. Vid 7 gav jag mig och gick upp. Tog med mig Wilda och gick ut en timme vilket var riktigt skönt. Tror dock inte att hon njöt av promenaden lika mycket som jag gjorde. Stannade och vägrade gå ett antal gånger. Morgontrött jävel det där :) När jag kom hem blev det duschen och frukost på det. Nu ska jag ta hand om disken och sen får vi se vad denna dag har att erbjuda.


Ta hand om er och se till att njuta 
av den undebara solen nu!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Ja precis, en halvtime ger mer än vad man tror :)

Hoppas du oxå har en bra helg :D kram.

2010-04-24 @ 20:46:04
URL: http://juliacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0