Tur att det finns några snälla och ärliga människor! :)

Jag och mobiler, suck. På bussen till Gimo imorse gled telefonen ur fickan och jag la den i knät för att den inte skulle ramla ur igen. Varför jag inte la den i väskan kan man ju fråga sig. Självklart lyckades jag kliva av bussen utan mobilen. Ställde mig och väntade på att den skulle vända och komma tillbaka men chauffören hade inte fått in den och den låg inte heller där jag suttit. Har tappat mina mobiler ett antal gånger i somras och alltid fått tillbaka dem men nu var turen slut tänkte jag. Ringde upp Sebbe för att fråga efter numret till den för att prova ringa. Det första han säger är "jag vet, du har tappat din mobil". "Yes, då har personen i alla fall hört av sig", tänkte jag. Ringde upp den och Frida som hon hette hade precis pratat med min pappa som hon skulle träffa senare i eftermmiddag men eftersom vi båda var i Gimo mötte jag upp henne så nu har jag den igen. I VÄSKAN! :) Tackade henne så mycket och hon sa att jag skulle hålla i den den här gången och det är precis vad jag tänker göra. Ett tag i alla fall..

Haft friskvård nu på morgonen men jag och gym går inte ihop så har varit ute på en promenad. Nu blir det jobbsök innan jag har samtal klockan 13.

Hoppas ni har en underbar dag
i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0